åh jag har en gåva

15/1, vet du vad som hände då? jag såg dig för första gången, i brunnsparken, världens snyggaste kille. som sedan också visade sig vara den mest underbara person man kan tänka sig! dagen efter fick jag ditt nummer. jag vågade inte skriva till dig direkt, men till slut gjorde jag det. vi träffades bara någon dag efter jag hade skrivit och vi provdansade, helt ärligt, jag föll direkt. allt eftersom började vi prata mer och mer på sms, och vi pratade om problem, jag med min kille, och du med din tjej. jag och min gjorde slut, men du hade kvar din. nångång sov jag hos dig, bara för att vi skulle få dansa. det va en ganska konstig situation.. haha!
3/2, vi pratade i telefon för första gången. vi hade smsat mycket och du skrev saker som jag hade reagerat på, tex puss, sötnos osv.. det va den här dagen vi började prata om att vi hade känslor för varann. sedan vart det bara mer och mer.
13/2, andra gången jag sov hos dig. det va efter en dans i skultuna. den här gången visste ju båda vad vi kände, så det kändes ganska nervöst, men ändå underbart att vara nära dig. du frågade om jag ville ha massage, och så låg vi och massera varandra säkert en halvtimme, timme. sen kysste vi varann för första gången.
19/2, det gick snabbt fram, tredje gången jag sov hos dig, och gud vet vad vi gjorde ;) haha. dagarna, veckorna, månaderna gick och du hade fortfarande inte gjort slut med din tjej.
10/4 tror jag det va ni gjorde slut och till slut
7/5, då blev det vi. jag älskar dig jimmy dalgren!!!

okej, det jag ville komma fram till var att jag har en gåva, och det är att hålla koll på datum som egentligen är helt oviktiga?! eller kanske inte, det har betytt mycket för mig men iaf. ganska coolt att jag kan hålla reda på så mycket faktiskt, haha! jag har ju sifferminne så kanske inte är så konstigt..

älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0