vadå förstöra mitt rykte totalt?

omgggg jävla myttare det finns asså, det finns helt seriöst människor till allt?! den här killen, jag känner han inte ens, har träffat honom en gång, då var lole och en till kille med, vi satt nere i rese och snacka. han sa att jag va den vackraste han sett o blablabla, skämde ut sig själv totalt. han är blatte och jag har seriöst inte sett fulare. sen när han skulle gå så typ flög han över mig o krama mig, gash skrämmer mig. sen idag addar en kille mig och frågar om jag känner ammar? jag ba jag vet vem de är, hurså? han ba aa han säger att ni är på g och att ni har knullat? wtffffff?! skulle aldrig ens sätta mitt finger på den där äckliga ;s sen säger den här killen, fråga jesper petersson, han var med när ammar sa det. så jag fråga honom, och då säger han samma sak. sen kommer han ammar med massa ursäkter, att "vi inte fick säga något om det, du vet", seriöst gubben, tror du dom tror dig? ae. haha jag svarar inte ens på dina sms, ahjo vi är veeerkligen på g. eller inte, asså gud jag blir äcklad av såna, och seriöst, jag skulle aldrig gå så lågt att ligga med en som han HAHAAHA patetisk, ful, äcklig. jag har aldrig knullat med ammar, har aldrig velat, kommer ALDRIG att vilja, ett ord till från honom och han kommer ångra sig, så jävla mycket. och förvånar det mig att han är utlänsk? hah, nej, det är bara blattar som gör sånt...... pösshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0