this is tearing me apart..

Det känns som att jag skriver samma sak i varje inlägg här? Typ underbar helg, så sjukt mysigt och blablabla, jag gör det va? Hm. Aja, jag ska ju inte ljuga ;) Hela helgen har varit fantastisk, förutom lite igår då.. Träningen va awesome och sen blev det att åka hem till Jimmy, duscha, äta och åka iväg på dans, det började helt otroligt bra, sen i slutet kan jag ju säga att det inte va alls lika bra, haha. Men det blev bra igen nästan direkt :)

Idag vakna jag bredvid underbaraste igen, sen blev det upp och dra iväg till skolan, missade matten, och min grupp skulle haft muntligt nationelltprov idag, så det va ju lite tur i oturen ;) Aja, sen när jag kom hade vi två lektioner sen fick vi håltimme resten av dagen, så det va ju jävligt skönt :D Kul att när man sitter på lektion så är man helt jävla borta i huvudet, tänker på helt andra saker än det man ska, så att även en av lärarna märker av det.. Hihi, är man kär så är man ;) jag ääälskar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0