plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, en jävla massa PLUGG!

Amen tja, nu har jag sovit ett tag, när jag egentligen borde ha pluggat.. Ligger så jävla mycket efter, vadfan har jag gjort på lektionerna mer än smsat, funderat på mitt liv och sovit egentligen? Sjukt..

I svenskan ska jag göra en bildanalys och en uppsats om vad jag brinner för på fritiden.
I matten har vi prov och jag har knappt börjat med kapitlet, plus att jag har procentprov, de andra gjorde det förra terminen vilket jag har missat och det får jag ta igen nu.
I engelskan ska jag skriva ett svar till en insändare i en tidning.
So'n hade vi ett prov till idag, som jag faila på totalt eftersom jag fick reda på provet en lektion innan, åh härligt! Och sen har jag ett jävla geografiarbete som skulle vart inne för ca 3-4 veckor sen.
No'n har jag nog inget i, mer än att vi ska läsa hela jävla fysikboken inför nationella.
I musiken ska jag göra en jävla show och sjunga och skit, kuuuuuuuuuul!!!!! Nej. Aja, jag spela iaf VG på trummor och keyboard idag i skolan så det går lite framåt, men annars baaaara bakåt. Min frånvaro är sjukt hög, har mått ganska dåligt av vissa anledningar, så den ligger säkert på 30-40%, men det är helt okej eller? Njae haha.. Ja ni ser, vill ni leva mitt liv just nu? No thanks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0