helger in my <3

Asså ni fattar inte hur mycket jag älskar helger?! :D Dom är så jävla awesome för då får jag träffa mina bästaste!! Och på onsdagar, men det gills inte(a) Och speciellt inte idag för nu är jag sjuk. Och gävle och öland kommer bli så jääävla bäst, ni förstår inte. Öland framförallt, en heeeel vecka dans, med underbaraste i stugan, åååååååååh längtar så sjukt mycket! Samma sak i gävle, men då är det bara 2 dagar.. Och alla tävlingar, och all annan tid och dans vi kommer spendera tillsammans hihihi åhhh.

Jag är så jävla glad just nu, fast jag vet inte varför, har ingen anledning till det men aja :D Nyss va jag skitsur, haha jag har mina humörsvängningar igen (a) Jag vet inte vad jag ska göra, sååå glad är jag, haha! Nu ska jag ta en till kopp kaffe och bli ännu mer hyper :D haha, puss till er alla, men speciellt till hjärtat mitt :*<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0