Mer känsloladdad dag.....?

Tja :) idag har det varit en riktigt skum dag.. hm, först så jag gick jag till skolan, och i skolan har man liksom alltid kul och är på bra humör, sen direkt när jag kommer hem börjar jag må dåligt, så är det varje dag. Men idag var det sjukt annorlunda.
Det började som vanligt, först glad, sen nere, men sen började jag snacka med en av världens mest underbara killar, då blev jag direkt på superbra humör, han är verkligen asskön :D aa efter det kollade jag på en film, den va sjukt sorlig, så då började jag gråta och grät typ i 20 minuter efter att filmen hade slutat. man kan säga att det va typ det jag har mått dåligt över länge nu som jag grät över..
Sen efter det, så började jag tänka, och då blev jag sur, och verkligen skitsur, jag va fan så sur att jag va nära på att spy, jag vet inte hur jag lyckades med det, men det var också över det jag har mått dåligt över ett tag nu.
Efter snacka jag med en av mina bästa vänner, vi hade inte snackat på dölänge, och hon gav mig typ tips på vad jag ska göra, och sa att jag har gjort fel.. Och jag börjar inse det själv nu. Det val jag gjorde, det var inte rätt för mig, jag mår så jävla dåligt över det.. Även fast det tar emot just nu, så kommer det lösa sig i längden, det vet jag, och alla andra som är inblandade. Det kommer bli som vanligt igen, jag lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0