you're one in a million baby

Tjatja bloggen!:D
Haha.. Idag har jag varit på ungdomsmottagningen och fixat en döviktig sak, samt skaffat tid till p-piller, så ska bli så skönt att kunna skjuta upp mensen och skit, aah :D Nästa fredag får jag dom i think :) Sen drog jag till skolan och va med på en lektion och sen slutade vi, och efter det har jag bara legat hemma i sängen eftersom jag är sjuk :( Oj, okej nu ljög jag och jag orkar inte radera det jag skrev.. Efter skolan drog jag till stan och "köpte" en ny väska eftersom mina är borta från flytten :( SEN gick jag hem och la mig :D
Får se om jag orkar skolan imorn, hoppas det för vi får tillbaka alla prov. Hehehheh spännande :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0