kärlek är farligt!

Har ni någonsin velat ha någonting ni inte kan få? Kan lova er att det är riktigt jävla jobbigt :)

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, va på stan med Jesper och Madde, jag köpte inget för jag hade glömt mitt bankkort hemma. Det är bra, right? ;) Madde köpte lite kläder och en annan sak.. heheheh, fast den fegisen vågade inte köpa den saken själv så då får jag (hjälten) rycka in. Haha! Jag brukar fan va asfeg med sånt där men inte idag, snart är det väl min tur? ;) Hahaha ne, skoja bara. Även fast det bara är Madde som fattar men aja.
Sen satt vi på donken ett tag och sen drog jag hem och tvättade, hade tvättstugan sådär en fredagkväll, det är härligt!
 Nu sitter jag här, ensam hemma, har riktigt tråkigt och mår dåligt, och väntar på att tiden ska gå, imorn bär det nämligen av till kungsör! :D Ska först träffa ett gäng gamla kompisar sen kommer Jimmy och hämtar mig, så ska vi ses ett tag och sen åka till örebro på dans. Åh underbart :D Sen blir det nog att stanna kvar där för att träna på söndag. Fantastisk helg, i promise :D

Här får ni en gammal bild på mig och min saknade hund :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0