i'm the best, fuck the rest! :)

Nej kanske inte riktigt så som rubriken lyder. Men jag vet att jag inte kan göra annat än att byta upp mig, han är oslagbar, helt seriöst. Snygg som faan, snäll som in i helvete, omtänksam, hjälpsam, generös, mysig, underbar och bara allmänt gullig. Försök slå det! Ha, nej det går inte gubben. Tyvärr så byter ju du ner dig, men whatever. Your decision baby :D

Btw, kommer ni ihåg när jag skrev "jag får inte, jag vill inte, jag ska inte! men ändå vill jag mer än något annat... jag hatar att vara kär."? Det va ett tag sen.. Men åhh, det har hänt, och det känns helt fucking perfekt! Gryyymt :D Som sagt, han är oslagbar, underbar, och det bästa jag vet.
gammal, använd bild, men får duga, orkar inte ta ny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0