vilken helg!

Shiet, ni förstår inte hur komplicerad min helg har varit..
Den började med att jag i sista sekund ändrade mig från att ha skulle åkt på dans, till att åka hem till pappa, stresspackade lite och sen satt jag på tåget till stockholm. Hemma hos honom så träffade jag min underbara lillasyster :) På lördagen när jag vakna, hade jag fått mens, fick typ panik för att jag skulle börja med minipillrerna men inte hade hämtat ut dom, och hade inget legg eller nåt, och min pappa är typ "inget sex, ingen kille, ingenting innan du gifter dig", så jag ville helst inte be honom hämta ut mina ppiller, men det va jag tvungen att göra iaf.. 
På söndag förmiddag åkte jag hem till Jimmy, vi tränade och sen åkte vi hem till honom och skulle fixa oss till dansen på kvällen, men sen hände lite grejer, så vi blev typ nån timme sena. Aokej.. Det här kanske inte låter speciellt komplicerat, men tro mig, det va värre än det verkar!


jag är seriöst kär i henne, gaaaaah så jävla fin min underbara lillasyster :*

en gammal bild på oss, eller ja, från i december typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0