forgive sounds good. forget.. i'm not sure i could.

jag tänker njuta av min frihet! jag är ensam hemma hela påsklovet, och vet ni vad? jag kommer göra precis vad jag känner för. inte en jävel kan hindra mig. ingen. och på kryssnignen nästa vecka, då blire partyyyyy för jag behöver komma bort från all skit här. trött på allt snack, som inte ni inte menar ett dugg med. jag älskar dig hit jag älskar dig dit, bästavän hit bästavän dit, skulle aldrig göra det mot dig, lögner, gå bakom ryggen, ja you name it. jag är trött på det nu, skärp er förfan. jag tänker då fan inte gå med på nåt som ni vill, och jag inte har nåt säga till om. ska ni bestämma allt? ha, glöööm. glöm det och glöm mig, jag orkar inte falska personer mer. jag tänker börja om på nytt, och vara en starkare människa. jag ska lämna allt bakom mig, alla falska kompisar, alla killar, jag ska glömma alla och jag ska inte gå med på nåt som jag inte tycker känns rätt. jag kommer inte bry mig om lögner, för jag vet själv vad som är sant.

we're through, with doubt. there's nothing left for me to figure out. it's too late to make it right. you turned my whole world around and kind of liked it, but i don't have time to go round, round and round. no regrets, but i'll still love you, forever and ever. i'll never look back, but i'll never forget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0