åh!

Haha, vet ni vad jag kom på nyss eller? :D
Jag är singel! Haha, det va sjuuuukt länge sen jag va det, har bara hoppat från förhållande till förhållande, och nu för första gången på lääänge är jag singel. Känns bra ändå, även fast jag vet att det inte är så jag vill ha det... Har fan vart singel i snart två månader, fast helt ärligt känns det inte så (a) Känns nääästan som att jag har boyfriend även fast jag inte har det, hm. Knaaas, men jag älskar han ändååå, han är allt för mig :*

Åååååh jag är hyper nu :( Vetefan varför..
HAHAHA Jason är en superduktig fotograf måste jag säga, och att "modellerna" på bilden är jääääävligt snygga!

Man ser inte mycket av oss men iaaaf, haha sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0