För dig älskling ;)

Som några av er kanske vet, träffades jag och Niklas på öland i somras första gången. Assåå ååh det var perfekt.. Jaja skit samma, efter det har vi hållt kontakt och vi pratade typ för längelänge sen om att han kanske skulle bo hos oss i vår stuga nästa sommar på öland. Sen igår i telefon berättade han att 4 st till hade frågat om han ville bo med dom på öland.. Och efter det skulle vi sova men det där med öland hade tydligen fastnat i mitt huvud. Jag drömde om det.

Jag drömde att en av dom där fyra andra var hans ex, och han bestämde sig för att sova hos henne hela veckan istället för mig. Jag vart ju såklart skitsur och vi började bråka massor.. Det slutade med att han och jag gjorde slut och han blev tillsammans med sitt ex igen..

När jag vaknade var jag fortfarande orolig, och jag drömmer typ såna här drömmar varje natt.
Tråkigt inlägg, I know, men det var inte för min skull ;) :*

Kommentarer
Postat av: martinlindström<3

2010-10-01 @ 18:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0