ohoo din lkgnöiutnhg, jag har lust att döda dig

Okeeeeeej, svar på tal. NEJ, jag har inga fucking känslor för dig längre, så du kan ju sluta hålla på med mig och hålla dig till din tjej som du faktiskt är FÖRLOVAD med, vet du vad det betyder? Det var ett jävla år sen det va nåt mellan dig och mig, jag va lessen de första månaderna, men sen insåg jag vilken idiot du är och jag kommer aldrig mer göra samma misstag. Ska jag berätta för din flickvän vad du gjorde på tävlingen i Motala? Ska jag berätta vad du gör på barnkurserna? Ska jag berätta hur jävla många tjejer du håller på med? Minst 3 st utöver din tjej, ae fyfan! Mig, Linnea och nån stackars nybörjare på klubben. Jag ka ju också passa på att berätta för din tjej vad som hände mellan dig och mig förra året eftersom en viss person inte har förklarat det för henne. "Det kommer bli du och jag en dag, det vet jag och det lovar jag dig älskling" - två veckor sen sa du så. HAHAH GLÖM DET OCH GÖR SLUT MED DIN FUCKING TJEJ INNAN DU RÖR MIG. Så jävla falsk är du.

Kommentarer
Postat av: martinlindström<3

har det med mig att göra? :OO <3

2010-10-15 @ 15:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0