höstkris

Jag tror seriöst att hösten har något emot mig. Varje höst dom senaste åren har vart lika deppiga och tråkiga, speciellt förra. Och den här börjar EXAKT likadant som den förra.. Jag får alltid problem som gör mig typ stressad, nervös och okoncentrerad, som förra hösten. Jag slutade äta, drack knappt, sov hela dagarna, gick och tänkte på T*****, men det värsta av allt var att jag var så sjuuukt stressad och nervös hela tiden och kunde inte koncentrera mig på skolan, och därmed sänkte typ 2 betyg. Nu börjar det bli likadant. Sjukt nervös, äter knappt nånting, har ingen matlust alls, vill bara sova, och orkar inte med skolan, är så okoncentrerad, fattar fan ingenting. Vet inte om jag orkar med det såhär länge till? Hösten ska ju vara bra! Jag fyller liksom år snart och är typ skitdeppig. Kul.
Jaja, tänk framåt, 2 och en halv vecka kvar. För länge.. Jag saknar han, hanhanhan. Åååhhh :(((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0