forced...................

Jesper (den jäveln) säger åt mig att skriva om han på min blogg, och eftersom jag är sååå snäll så gör jag det. Vadå toffla...... Hihi nej jag bara skoja.

Men hmm, vad ska man skriva om dig? Du är en riktigt skön och världens snällaste kille! Vi har väldigt många minnen tillsammans, både bra och dåliga. Vi kände varann när vi va små, jättesmå, men sen tappa vi kontakten. Men år 2009 så fick vi tag i varann igen, och det tog inte lång tid innan vi blev tsm ;D Och ja, både bra och dåliga minnen, finland är väl ett av de bästa, och det som hände på slutet av vårat förhållande va väl ett av de sämsta..
Men det vart iaf 8, fina superbra månader som jag aldrig kommer glömma. Sen har vi ju hållt på och strula lite fram och tillbaka efter vi hade gjort slut, men sen kom det ett stooort bråk och vi tappa kontakten, ohgud, du fattar inte hur mycket jag sakna dig då.. Nu har vi kontakt igen och hoppas vi kan va så bra som vi va innan? :)
 
ååh så fin, en riktig pudding ;)))) haha nej men har ingen annan bild

Kommentarer
Postat av: anonym :P

ja du vet inte va ja ska säga som sakt vi har haft både bra och dåliga minnen men dom håller ja på att lägga bakom mig.Som sakt nu har vi fått kontakt igen och bara hoppas det går bra nu:)<3

2010-11-14 @ 21:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0