...

Åh, jag blir bara så trött på alla falska människor... Om man säger att man gillar nån, och är på g, så håller man väl inte på med 10 till? Eller har jag fel? Och när man bestämmer något hör man väl av sig? Då är man inte med andra och bara skiter it.. Man ska fan kunna ta ansvar för det man säger. Så jävla lågt...
Jag har blivit playad några få gånger men en sak är säker, jag tänker INTE bli det igen. Så om han inte börjar skärpa sig nu på en gång kan han lika gärna hålla käften med sina fina ord för jag tänker inte lyssna mer. Eftersom många killar håller på med massor av tjejer samtidigt tappar man förtroendet för dom mer och mer. Trött på fucking tomma ord, bevisa dina känslor nu!
Och jag VET att du känner igen dig i det här.


Kommentarer
Postat av: tack

TACK Å MKT:( :( :( :( :( :( :( :(

2010-03-31 @ 20:06:56
URL: http://jeppe
Postat av: Nathalie .

eller hur, håller med dig,

finns för dig också laura :) <3

2010-04-12 @ 21:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0