00:32

Chacha bloggen 
Jag fick nyss en kommentar på mitt förra inlägg..
bråket har inte slutat en :@ din äckliga sak

Visst, fortsätt bråka, kalla mig vad ni vill och gör vad ni vill. Men jag har ditt ip-nr så jag vet vem du är. Och det är samma person som skrev: grymt söt du e fan bra på att dansa det va han som förde dig in i baktakt du e skit duktig på dansa så du vet babe

Hehe svårt att lista ut J*****? Tyvärr så bryr sig de andra inte om saken längre, enligt dom! Så jag tycker att du också ska lägga ner och gå vidare. Det va bara de jag ville säga, pusshej.


Kommentarer
Postat av: tina

jesper va ? :S



cp, skit i han -.-

2010-07-01 @ 19:41:15
URL: http://kristinacicak.blogg.se/
Postat av: laura

japp,

loveu <3

2010-07-02 @ 03:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0