Jag mååååste... ;$

BrandonCortes ♥

brandonälskling,
vi har inte känt varann så länge och bara vart ihop i ungefär en månad. Jag förstår inte hur jag kan känna såhär för dig på så jävla kort tid! Jag har gillat dig ända sen första gången jag såg dig..
I början va jag rädd att du skulle va otrogen mot mig eller nåt, men de är jag inte längre, för jag litar på dig, och hoppas du gör det med.

Om du skulle lämna mig skulle det va grymt svårt att släppa dig för jag gillar dig verkligen!
Utan dig Brandon, då är jag ingen, jag vill inte leva utan dig. Det finns inga ord för hur mycket du betyder för mig.
Jag skulle ge dig ALLT, om jag bara kunde. Du är mitt allt bebis...

Du är världens finaste kille, och när du säger att du är ful,
det är bara SKITSNACKK! För jag förstår inte hur man kan va så fin som du, du är för fin älskling, finast.

När jag är med dig är jag världens lyckligaste! Bara jag ser dig blir jag glad.
När jag inte är med dig saknar dig mer och mer för varje minut som går.
När jag säger att jag älskar dig menar jag de verkligen, och jag älskar dig sjuukt!

DU ÄR BÄST !



Kommentarer
Postat av: bbrandon ;**

äälskar dig sjukt sötnos ;** <333 (A)

2010-07-03 @ 00:02:37
Postat av: laura

jag älskar diiiig ;*<3<3

2010-07-03 @ 08:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0