Hemma

Hejhej :)
Nu har jag äntligen kommit hem efter en 6 timmars lång bilresa. Fast vi stannade några gånger på vägen men ändå sjukt jobbigt. Det första jag gjorde när jag kom hem var att hoppa i poolen för jag höll på att dö av värmen, som vanligt (A) Kanske kommer upp en konstig video från det senare, får se hur snäll jag är ;)

Just det! Jag och mamma har bokat hotell till dansmaran i Övik i september :D Dansen är verkligen det enda jag lever för, helt seriöst.. Just nu längtar jag mest till imorn och på onsdag.
Imorn kanske jag skulle följa med Gisse till sörsjön, jag vet inte, men jag tror att vi bestämde de? :D
Och på onsdag blir de Borensberg och träffa alla mina saknade dansvänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0