HAHAHAAHAAH

LÄÄÄÄÄS

För någon dag sen så tappade jag bort min mobil på dansbanan eller däromkring. Dagen efter frågade vi i cafeterian om dom hade fått in någon mobil men det hade dom inte.
Sen idag ringde min morbror till mammas mobil och fråga om det inte gick och få tag på mig, och frågade om jag hade tappat bort min mobil.
Ja det hade jag ju, men hur visste han det? Jo dom som hade fått in mobilen va dom i receptionen på campingen och dom hade kollat igenom hela min mobil, alla mina kontakter, sms, ALLT!
Hahaha så vi gick dit och skulle hämta mobilen och det första dom fråga va: har du nån kille?
Jag svarade: njaa inte längre
Då började tjejen skratta och fråga va hette han, jag svarade Brandon.
Saken var ju den att han hade gjort slut via sms, och det hade hon läst INNAN jag visste att de va slut. Så tjejen på camping visste att Brandon hade gjort slut innan jag visste det.. PINSAMT...
Sen hade jag ju fått massa andra sms från t.ex. Jens, Pontus, Alexandra.. Ja massor. Så verkligen FÖRLÅT om det va nån tjej/kille som ringde till er och fråga om ni kände mig.

UPDAAAAAAAATE: Jag fick panik och frågade om dom hade ringt Brandon, dom bara nej vi skulle precis ringa Alexandra, om vi inte fick tag på henne hade vi tänkt att ringa Brandon, så om jag inte hade kommit i precis den sekunden skulle dom ringt både Alexandra och Brandon. oO

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaahha hade han gjort slut utan att du visste det lr va? XD

2010-07-09 @ 17:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0