Boys boys boys

Jag tycker att det finns några killar som verkligen borde läsa och ta åt sig nu!

Om en tjej berättar nåt för dig, som handlar om en annan kille och som dessutom är privat, så är det väl helt självklart att du inte ska börja prata med den killen om det? Det är tjejen som får skulden för att hon berätta det och då blir hon ju sur på dig, eller hur?

Om ni gillar en tjej, självklart ska ni visa det, och berätta det för henne, men överdriv inte! Jag lovar er, en tjej blir mycket mer intresserad om ni håller er på lite avstånd, haha ;) Annars tröttnar hon väldigt väldigt fort. OCH GÖR ABSOLUT INGENTING NI INTE VET ATT HON ÄR MED PÅ!!!!

Och sen kan vi ta med en lite oseriös grej med, nu när jag har vart så seriös ;) Fast jag menar det till 100 %
En grej som jag tycker personligt nu, det allra bästa som finns är en kille som dansar. En kille som är riktigt duktig på att dansa, är rolig, charmig och mysig slår ALLT annat. För att vinna en tjejs hjärta.. DANSAAAA!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0