Bada i STHLM?

Tjatjaa,
nu har jag inte skrivit på ett tag igen (A) Men jag sitter faktiskt hemma hos pappa och har glömt min laddare till min bärbara hemma så kan inte va inne så mycket :/
Igår gjorde jag inte mycket alls, gick på stan en sväng med mamma och köpte 2 nya bhar och en ny bikini, sen satte jag mig på tåget och åkte hem till pappa. Btw, bild på bikinin och bharna kommerr ;)
Idag sov jag typ till pappa sluta jobba, sen skulle vi ut och bada. Vi drog till nån sjö här i Farsta och de första pappa gjorde va att dyka i vattnet, men jag tyckte de va för äckligt, så jag badade inte (A)

Just det! Jag har bytt nummer, så ni får langa era nummer, för jag har inga kvar :(

Kommentarer
Postat av: mamma

saknar dig...

2010-07-16 @ 20:05:04
Postat av: laura

& jag dig

2010-07-17 @ 14:32:36
Postat av: Anonym

söt :D

2010-07-17 @ 21:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0