långt inlägg, men det är sjukt viktigt. SÅ LÄS FÖRFAAAAAN

Det är ert fel, det är ni som röstade på moderaterna och vänstern. :) Muslimska extremister = ökad risk för självmordattentat/terrorism. Skyll er själva jävla idioter :D


Nu kommer Sverige att bli som Irak eller som i södra Thailand där det bor en massa extremister och där bombas det för fullt 365 dagar om året. Ja, vad ska herr Reinfeldt göra åt detta? Stoppa invadnringen av extremister och brottslingar? Nej, bara propagera en massa saker som inte ens rör terrordåden. Suck.


SD kanske har rätt, man kanske inte ska släppa in en massa islamister? Eller vad vet jag, det är ju trots allt svenska folkets fel. Suck, nu ska mina skattepengar gå till en massa forskning som ändå bara är propaganda. Har inte läst någonting om det, men det räcker väl med att läsa terrordåd?


Det kanske får Freddan att våga ta upp Sveriges största problem? Eller nej, just det, jag glömde – han vågar ju inte. Trodde att han skulle finnas där för svenska folket, men jag hade visst fel.


Jag drar inte alla musilmer, eller islamister, över en kant, men hur ofta har du hört talas om buddistiska självmordsbombare? Eller kristna för den delen? Det svaret vet du nog själv. Och det svaret är ”aldrig”. Det var bara en tidsfråga innan det skulle hända i Sverige. Och nu har det alla dessa ”rasister på Flashback” fruktat, det har hänt.


Och vem var det som hade rätt? Var det Reinfeldt eller Jimmy Åkesson? Hör själva, vem hade rätt och vem hade fel? Dom som förlorade sin pappa, son eller man den kvällen det hände – vem har dom personerna att skylla? Jo, på svenska folket som låtit sig manipuleras. Rösta rätt så slipper vi sånt här (eller minskar risken) i framtiden!

Det här borde varit politikernas ”wake up call”! Förlåt att jag skriver om det, men jag blir så himla arg på er som skriver ”gå i skolan”.. Öhm, vad har mina åsikter med att jag ”gå i skolan” att göra? För smart blir man inte av att räkna siffror på ett papper. Jag kan se med öppna ögon. Jag blundrar inte för verkligheten. E så hjälper jag människor att få upp ögonen och rösta rätt nästa val. Eller är det för sent?

Plus en sak till. Jag förstår inte hur ni äckliga människor kan försvara det kräket som sprängde sig mitt på gatan, inne på DROTTINING-FUCKING-GATAN? Tänk om bomben hade smällt när han hunnit in bland mer folk, kanske du, din mamma eller din bästa vän hade dött? Ändå så kritiserar ni mitt uttalande och försvarar den äckliga, jävla, vidriga, själviska idioten som inte bara ville döda sig själv, utan alla andra i sin omgivning? Det är såna som ni som får mig att tappa hoppet om livet. OMG.

elin här skriver:

Helt rätt! visst, alla invandrare i Sverige är absolut inte sjuka. Men det är mer vanligt förekommande att det är MUSLIMER som gör sånna här typer av dåd än någon annan! Och vafan ska jag behöva lida av det för?! Är detta tacken för att man har låtit dom komma in i vårat land, varit allmänt open minded, byggt moskéer och gett utbildning?! näfyfan. satans otacksamt. Nu har jag fått nog. Jag menar inte att de som sköter sig inte ska få stanna, jag vill att de som inte sköter sig ska skickas hem, nu eller på direkten! Tycker också att invandringen ska minskas rejält om inte helt stanna upp? Jag har aldrig sagt detta förut, men helt seriöst, jag vill inte riskera att familj, vänner, barn etc. sätts i fara för att man ska vara rädd att trångsynta muslimer ska spränga upp andra för att vi har soldater i Afghanistan. Vi verkar ju uppenbarligen inte gå så bra ihop och visst är det förbannat synd att andra muslimer smutskastas pga. av ett fåtal extrema. Men what can i say, too bad…livet är inte rättvist och ni har ett eget land. Det är då absolut inte mitt fel, eller mina svenska vänners fel heller och ett helt land ska inte behövas dras ner pga. en religion vi inte ens använder oss av här!! Ut.


taget av paulina danielsson
 MEN SÅ FUCKING SANT, GAcvähtbvkvi4t........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0