jullov!

TJATJA!!!!1
Idag har jag inte gjort speciellt mycket, först åkte jag till skolan, fikade, fick betygen och fixade papper till min nya skola. Måste säga att jag är riktigt besviken över mig själv och mina betyg, nästa termin.. Då äre plugg som faan som gäller. Hade 2 MVG och en jävla massa VG och något G.. fy.:(
Aja, sen efter det drog jag hem, snacka med älskling och sen sov jag några timmar. Tror jag börjar bli sjuk, ont i huvudet och tror jag har feber känns det som. Nu ska jag fortsätta sova. Good night ;*


Kommentarer
Postat av: Ilyaselida

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-03-14 @ 09:21:50
URL: http://ilyaselida.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0