heeeeeeeeelveteeeee

okok..... jag kan knappt skriva, jag skakar som fan, mina ögon är helt jävla röda och tårfyllda. jag skulle nyss följa min syster till hennes kompis och jag är som sagt jävligt mörkrädd, jag vågar knappt gå ner för våran trappan utan att få panik och springa in igen. jaja, som sagtså följde jag med min syster till sin kompis som bor ca 2 km från oss, och jag tog med mig nikko, min hund. på vägen dit så hörde vi nåt i buskarna, men tänkte att det säkert inte va nåt. en stolpe trodde vi va en fucking gubbe som stog och glodde på oss, vart skiträdda xD sen kommer vi fram, jag lämnar henne och ska gå ensam tillbaka.. jag försökte att inte titta så mycket åt sidorna och in i skogen för jag vet att jag får panik, så jag smsade istället. sen när jag hade gått en bit ser jag en parkerad lastbil, och jag har typ fobi för lastbilar (en sak jag har kvar i minnet sen jag va liten), typ började gå fortare. sen kom jag dit där jag och min syster hade hört något på vägen dit, och då var det nåt igen, och nikko stannade upp och kollade in i skogen, så jag stannade också och smsade typ 2 sms. när jag skulle börja gå igen kollar jag åt andra hållet, där en åker ligger, och ser en stoooor jävla älg, med fucking horn som jag vet inte vad. den stog typ 5 meter ifrån mig och kolla på oss, ommmmmmggggg ni fattar inte vilken panik jag fick, jag ställde mig fan som en staty, vågade inte röra på mig. nikko stog fortfarande och kollade åt andra hållet, där han  hade hört något, han märkte inte älgen. jag typ bad till nikko att han skulle börja skälla men inte fan gör han det xD jag trodde jag skulle dö, för jag är livrädd för alla stora djuroch man vet inte om älgar attackerar. helt plötsligt fick jag sms och älgen reagerade inte, den bara fortsatte att kolla på oss. och helt ärligt, jag började nästan gråta, jag hade helt jävla tårfyllda ögon. till slut kom en bil som körde förbi och tuta, han rädda fan mitt liv. guuuuud jag skakar fortfarande ://///

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0