Dag 2 – Min första kärlek

Helt ärligt vet jag inte vem min första kärlek är... Tror nog att det är Johan för han är den första jag hade känslor för, även fast inga av mina tidigare känlsor har vart så starka som dom är nu för Niklas. Jaja, vi träffades för ungefär 4-5 år sen, då jag va bästa kompis med hans syster Madde och bodde grannar. Vi började va mer och mer och till slut hade han känslor för mig, men tyvärr inte jag. Men jag fortsatte att träffa honom. Vi gick på bio, efter bion följde han mig hem, och när han skulle lämna mig vid mitt hus, gav han mig en present, det var typ två armband. Det var typ det som vände mig och jag fick känslor för han. Han är helt seriöst en kille som gjort allt för mig, och gör fortfarande... Vi va tillsammans i ca 1 år. Och ja, slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0