Dag 1 - om mig

Ska försöka göra en lång historia kort ;)

Okej, som ni nog redan vet är mitt namn Laura Sjögren. Jag är 15 år och fyller år 19 oktober. Min mamma är svensk och min pappa är utländsk.. Jag har en ganska stor familj, 3 syskon. Eller ja, 3 halva på mammas sida och en halv på pappas sida,. Jag bor med min mamma och mina syskon i ett hus utanför Finspång men vi ska snart flytta tillbaka till våran hemort, Norrköping.
Jag har haft en ganska svår uppväxt. När jag var liten var inte min pappa den bästa, vill inte säga mycket mer här på bloggen. Mamma skaffade en ny kille efter pappa som hette Richard, han är antagligen den största idiot jag någonsin har träffat. Han gick på anabola, och när han drack... Ja tänk själva. Han misshandla mig och min mamma i ca 1,5 års tid.

Fan, vad kan jag skriva om mig själv egentligen? :O Kan skriva om vad jag tycker om att göra.
Det bästa jag vet är att dansa! Det finns inget roligare, det är min absolut största hobby. Jag älskar också att träffa min kära pojkvän, men tyvärr händer inte det så ofta. På sommaren gillar jag att vara ute och umgås med folk men jag hatar vintern! Vet inte vad jag ska skriva mer, men nu vet ni ju iallafall lite mer om mig, right? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0