Tråkigt inlägg

Augustifesten, rix fm festival, karuseller, fest, disco, maaassa roligt folk. Bara en sak som fattas. Kan ni gissa vad? NEJ haha :*<3
Sitter hos en kompis just nu, och vi ska snart dra ut till dom andra.
Gårdagen var jätterolig. Först åkte jag till stan och skulle klippa mig, men det blev inget så jag drog till Gisseälskling. Sen va vi hos henne ett tag och sen blev det navesta och Lenny, David, Hääni, och deras kompisar. Vi drog ner till stan och typ gjorde ingenting, sen träffa jag Lole, Nadja, Albulena och nån mer, kan inte stava hennes namn(A) Sen vart det massa bråk och skit, sen skulle tjejerna dra, så Labinot och nån mer kille följde mig hem eftersom sista bussen hade gått och jag ville inte gå ensam xd
Nu ska vi snart ut igen, så ni får ha det bra tills jag kommer upp med massa bilder här. Pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0