så underbart, så overkligt.

Nu har jag precis kommit hem efter en jobbig bussresa från umeå. Veckan har varit helt underbar men världens bästa ♥
3 roliga, annorlunda och mysiga danskvällar i norrland!:D Mycket nytt folk, och några jag träffa på öland.

Aaa, nu till bussresan då, jag åkte ungefär vid 9 igår kväll, sov bara 3 timmar på bussen. Sen kom jag fram till stockholm vid ungefär 05.20?!!? Jaa iaf så skulle jag gå från cityterminalen till t-centralen, och de ligger precis bredvid varandra. Men jag var så trött så jag gick ut på fel sida av terminalen och gick runt typ flera kvarter innan jag kom till t-centralen -.- Jag gick dit för att köpa en cola, haha sen när jag kom tillbaka till cityterminalen så hade pressbyrån öppnat, så det va väldigt onödigt att gå till centralen.. 
Sen när klockan började närma sig 8 så tänkte jag att de inte va värt att gå till bussen än för den skulle gå 20 över hade jag fått för mig.. Så jag gick vid 5 över mot bussen, men när jag kommer till gaten så har bussen åkt, meeeeen smart laura! Bussen gick 08.05 och jag va där 08.07... Jaja, så jag ringde mor min och då sa hon att de gick en vid kvart över, så jag fick leta efter rätt gate till den bussen, och det gjorde jag, men jag hade ju bara biljett till den bussen som redan hade gått. Och som tur var va busschaffören vääääldigt snäll och släppte in mig iallafall (A) och nu är jag så himla trött så de finns inte, allt känns så overkligt på nåt sätt... Får hoppas attt det inte är det ;) Jaja, nu ska jag ut och springa med älsklingen min. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0