SÅ TRÖTT PÅ DET HÄR

Okejokej, nu måste jag få skriva av mig lite, Och som vanligt så får bloggen ta det.
Jag har tröttnat på er som bara hör av er när dom andra inte kan. Det är så sjuukt falskt. Tror ni seriöst att jag ställer upp för er i alla tillfällen om ni bara ställer upp för mig när ni inte har nåt bättre för er, när eran kille/tjej/bästavän inte kan? Då tror ni jävligt fel.. Visstvisst, jag menar inte att ni bara ska va med mig hela tiden och strunta i dom andra, men är man vänner kan man fan ta sig lite tid ibland och träffas och inte bara när man har tråkigt för dom andra inte kan.
Samma sak gäller att höra av sig, det är JÄMT JAG som hör av mig först. Är det bara den enas anvsar att höra av sig eller? , och ni svarar bara när ni inte har nåt att göra, annars iggar ni. Hur snällt är det? Sen blir ni sura om jag inte skriver på några dagar, men vafaaaaan, skriv själva?! Det är aaalltid jag som skriver först, tänk lite, det känns som att jag inte betyder ett skit för er.  TA INITIATIV SJÄLVA OCH SKRIIIIV. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0