GOD NATT

Hejsan sötnosar :)
Nu sitter jag dyngsur i min säng.. Jo först sövde jag Oliver, sen såg jag massa folk utanför fönstret så jag drog ut till dom :) Ah, blev bjudna på massa you knoow, sen fick vi för oss att dansa, och det fanns ingen plats på deras altan, så jag och michaela gick och ställde oss på en parkering och dansa, normalt? Sen drog vi typ och gick en promenad i spöregn.. Så nu sitter vi här, blöta, fina och trötta! Så ska väl typ hoppa in i duschen och sen sova. God natt bloggis

Bild från när jag sövde barnen :)


Kommentarer
Postat av: Michaela

haha jag och laura <3

2010-08-08 @ 20:19:08
Postat av: anonymjeppe

hej på dig med sötnos så ni vart blöta asså det va ju trevligt:D

2010-08-09 @ 00:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0