ÄCKELPÄCKEL

Hejsan sötnosar.
Haha, jag har kommit på att jag kommer på så fina rubriker! Men vet ni varför? Jo för jag tror at jag bor i ett jävla terrarium eller något. I förrgår hitta Nikko en groda och lekte med, igår en stoooor padda, idag såg jag en ödla  bit från våran gård, och sedan kommer Nikko med en till groda. Liksom vafaan? Ae usch, kan någon döda alla äckliga djur på i mitt område tack? :)

Idag har jag inte gjort mycket, typ vart i finspång och köpt pizza, åkt hem och städa, åkt till morfar och fikat sen hem igen. En jättetråkig dag med andra ord. Imorn blir det däremot annat ;) Då blir det först att åka och klippa sig, sen augustifesten hela dagen och sen till sist rix fm med Becca :) Nån som vill träffas på augustifesten imorn? :) - MESSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0