Skelett?

Tjena :)
Nu har jag vart ute och sprungit i kohagen och på åkern igen -.- Men idag blev jag helt lerig eftersom jag halkade i en vattenpöl, typiskt mig :( Och neeej, jag gjorde inte detta frivilligt. Det är våran dumma hund som rymmer och han springer bara längre och längre bort ju närmre man kommer. Till slut stannade han och gissa vad han börjar äta på? JO ÄCKLIGT SKELETT! Och ändå han jag inte fram och ta han, så han springer upp på vägen så bilarna får vänta på honom -.- Hehe, aja sen när vi äntligen var på gården så hittar jag ett rådjurs huvud?!!?! Jag höll på att dö :o Det var ju skelett men ändå, så äckligt!
Aja, nu ska jag vila eftersom det inte blev nån kurs idag :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina fläckar på dina jeans ;) din lilla skogsmulle

2010-04-14 @ 17:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0