Örebro snart!

Hallå där!
Igår va jag i norrköping och firade min lillasyster som fyllde 8 år :) Sen drog jag ut med Jesper, Micke, Felix och Jimmy. Dom sköt raketer och jag är ju livrädd för det, men vart jag än gick så förföljde raketerna mig ;o Sen gick vi och spela fotboll kl 1 på natten, jo men det är normalt :) Efter det gick vi hem till Jesper och kolla på fyra avsnitt av OC.
Nu ska jag äta och efter det blir det att dra sig mot örebro, det är Blender och Date nonstop. Blir skitkul och Olle kommer ju med :) Såhär ser jag ut ikväll.


Kommentarer
Postat av: jeppe

fan va sjukt snygg oh underbar du är ha så kul sötnos<33333333333

2010-04-04 @ 23:22:43
Postat av: nallebjörn

ja vill med va så söt som du sötnos!<33333333333

2010-04-05 @ 01:19:17
URL: http://din nallebjörn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0