Frågestund avslutad!

1. Vad är din favorit mat? - Jag vet inte, gillar det mesta. Men typ tacos eller kinamat :)
2. Vad är det bästa du vet? - Bli kliad på ryggen! :D
3. Vad gillar du för sport? - DANS!
4. Vad gillar du för kläder? - Jag gillar det mesta faktiskt. Allt ifrån kjolar till mjukisbyxor :)
5. Hur ofta brukar du va inne på bloggen? - Ca 2 gånger om dagen men jag uppdaterar inte så ofta. 
8. Vem tycker du om? - Jag tycker om många =)
9. Trivs du bra i din nya skola? - Ja faktiskt.
10. Finspång eller Norrköping? - NORRKÖPING!
11. Vilka bloggar brukar du läsa? - Mina vänners, + Kissies, Dessies, Paows & Kenzas
12. Gillar du mig (Jockiiee)? - Jag känner dig inte så bra så... :)
13. Hur är det att bo i finspång ? - Det är bra men ganska tråkigt.
14. Vad gillar du bäst sova själv eller med någon? - Hehe, beror på vilket humör jag är på.
15. Vem älskar du? - Alla mina vänner&min famlij <3
16. Hur länge har du dansat? - Ca 1-2 år
17. Vilken sida sover du helst på, höger vänster, magen, ryggen elle annat? - Haha! Ryggen eller huvudet in mot väggen.
18. När började du blogga? - 4/3 2010 , 4 mars alltså.
19. Är brunt hår ditt naturliga? - Yes, fast jag har egentligen ljusbrunt.

UPDATE : 6an och 7an togs bort av vissa anledningar


Kommentarer
Postat av: Nathalie (granne)

haha fråga 13 ... kom till mig då :DD xD jag HATAR att flytta till sonstorp de e ju skit tråkigt här ute x)) :DDDDDD

2010-05-14 @ 21:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0